Trettioårskrisen har fått ett ansikte

Haha nä skämt och sido. Nu har en lila hår då och jag älskart! Är för närvarande helt upptagen av min egen spegelbild och kan liksom inte sluta glo. Känns skönt att jag vågade för nu vill jag typ aldrig ha någon annan färg.
Johanna har gjort ett jättebra jobb och färgen var jättesvår att jobba med så det var svårt att få färgen jämn. Det är mer lila runt ansiktet till exempel men jag tycker inte att det gör så mycket. Snyggt när det skiftar lite liksom. Så får vi se hur väl färgen håller eftersom det är en variant som tvättas ur efter ett tag. Vi får experimentera lite jag och Johanna helt enkelt men hur som helst I LOVE IT.
 
Här ska ni få lite bilder och det är verkligen jättesvårt att få färgen på bild då det beror helt på i vilket ljus en befinner sig. Men ni ser ju på ett ungefär. Oroväckande många seflies kommer lastat!
 
Före: Trött utväxt med slitna toppar redo för ett lyft.
Efter färgning med vått hår alltså jag höll på att trilla av stolen så snyggt vare.
Och det färdiga resultatet utan filter eller nått inne på svärisarnas toalett med dagsljus plus en lampa.
Med ett instagramfilter...
Och hemma i soffan i mörkret där det nästan ser blått ut ♥
Lite oklart vad jag håller på med här men...
 
Där har ni det. Hoppas jag inte har gett er skavsår i ögonen nu bara med alla egobilder höhö.

Kommentarer
Postat av: Betty

Fränt! Ska till frissan imorgon,såå skönt! :)

2014-06-17 @ 21:35:25
Postat av: mamma

Va häftigt! jätte snyggt gumman!! får se på det bättre i morgon när vi träfffas.
kram!

2014-06-17 @ 22:22:48
Postat av: Tess

Åh vad läckert! I love it :-D Om inte jag vore mörkhårig så skulle jag springa iväg och fixa sådär direkt, men blekningen skulle nog förstöra håret totalt :-p

2014-06-17 @ 22:33:54
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: storasyrran

Du är så cool!

2014-06-18 @ 10:22:31
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0