13 Mars

Hej!
Vi börjar så smått pigga på oss här hemma. Vide är frisk så han har fått gå till förskolan i dag medans jag och Vincent har vågat sticka ut våra snoriga näsor i friska luften för att andas in något annat än dammet här hemma för ett tag.
Här kommer lite bilder.
 
Dagen började som sagt med att storebror blev avsläppt på förskolan för första dagen på jag vet inte när. Jag hivade i väg på en promenad och fick sällskap av Emelie.
 
Torr asfalt!!!! En kan ju bli tårögd av lycka för mindre.
Vi gick förbi det här helfestliga stället. Vi kom fram till att dom måste ha röjt ner en tre meter hög häck eller liknande för vi hade aldrig sett det tidigare (och vi har gått förbi där ett antal gånger).
Fullt med små miniatyrhus och skumma gubbar i hela trädgården. Jag tror inte jag skulle våga gå här i mörkret precis...ehehehehe.
Den här lilla tomten sov väl i cirka tio minuter och var sedan inte ett dugg trött något mer. Däremot var han innerligt trött på att åka vagn så då är det bra att ha muta med sig.
Vid två var det dags att hämta hem Vide igen.
Kasta lite sten i ån och sånt.
Eftersom vi inte riktigt vet när det där beryktade bakslaget med snö och skit behagar dyka upp och förstöra våren så vågade vi inte vänta med glass till i morgon...
Min obligatoriska strawberry white och en talle som inte fick smaka.
 
Det var sista bilden det men än är dagen inte slut för nu ska jag dra på mig något mindre sunkigt och gå på blingo-party hos fjällan.
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0