16 Mars

*host host*
Jorå jag krälar fortfarande runt i det däringa förkylningsträsket och börjar bli innerligt trött på det. Jag har en enveten torrhosta som sugit musten ur mig totalt. Addera en rejäl huvudvärk och igentäppt näsa till det hela så förstår ni vilket party jag har haft i helgen.
Jag har med andra ord spenderat 99% av tiden liggandes i sängen under täcket, tyckt synd om mig själv och hostat lungorna ur mig.
Vad har jag gjort den där sista procenten av tiden då undrar ni?
 
Jo jag har bland annat rullat avlånga korvar av det jag hittade i kattlådan och lagt på en plåt...
 
Nä det är ju bananstavar ser ni väl med havregryn och russin. Väldigt gott tyckte Vincent som ju var det tilltänkta offret för det här experimentet.
(men om ni frågar mig så påminner nog konsistensen ändå om något som en faktiskt skulle kunna hitta halvt intorkat i botten på en kattlåda...) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0