25 Mars

God kväll god kväll.
Här sitter jag och försöker hålla mig vaken. Jag är väl inte hundraprocentigt frisk än känner jag men det är mest trötthet och huvudvärk som sitter i nu så här på sega slutet. Ett besök hos frissan har jag hunnit med nu i kväll också och det var ju minst sagt välbehövligt. Det får väl bli bildbevis i morgon när ljuset är bättre.
Heeeeeeeeeepp.
Nä det har inte hänt så där jättemycket i mitt liv sedan sist som ni kanske förstår *står och trampar på stället*.
Jag får helt enkelt slänga upp lite insta-bilder från dom senaste två dagarna i stället. Så gör vi!
 
Vide fick äntligen gå till förskolan och på väg hem efter hämntning så skulle busungarna klättra på den stora stenen.
Vi var några stycken som skulle träffas inne på bibblan och vi kan väl säga som så att vi och våra barn kunde konkurera ut den där Sune utan problem hähä. Fullt ös.
I julklapp fick jag en prenumeration av syrran på tidningen Baka och äntligen behagade den dimpa ner i brevlådan. Hurra!
Bakat lite har jag också gjort.
Den här godingen alltså. Han är så himla härlig just nu och så nöjd och glad mest hela tiden (det har han väl iofs alltid varit men nu när han kan gå så känns det som att han har hamnat på en helt ny nivå av nöjdhet liksom) (var det där förresten min längsta parantes någonsin?) och VRÄKER i sig all mat en lagar. Sånt gillar vi.
Självklart så har vi i dag firat våffeldagen med pompa och ståt. Jag slog på stort och gjorde egen smet med sodastreamat vatten och allt. Dom blev aset frasiga och goda såklart. 
 
Så där ja då har ni ett litet hum om vad jag har haft för mig det senaste. Så får vi  innerligt hoppas att bloggningen återgår till det normala vad det lider.
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Diana

Psst, det brinner!

2014-03-25 @ 21:58:09
Postat av: Julia

Men vilka ögon han har! Otroligt söt och så ser han så stor ut. Min nästan-1-åring är fortfarande bebis liksom. Och inte vidare värst nöjd.

Svar: Tack! :) Det är nog allt hår som gör det hehe ;)
Kristin Sandgren

2014-03-26 @ 22:22:13
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0