28 Mars

I dag är ingen vanlig dag nä för det är ju Vincents födelsedag. Hurra hurra hurra!
 
Från en rödskrynklig, tunnhårig liten korv som mest pysslade med att kräkas hundra gånger om dagen till en go och glad liten kille, med lång lugg, som lär sig mer och mer för varje dag. Till exempel att klättra upp i storebrors säng. Det är ju liksom inga problem om det står en låda med leksaker under sängen som en kan dra fram och klättra på. När mamma och pappa försöker gömma lådan långt in under sängen ålar jag ju bara in och kommer utdragandes med den där lådan och klättrar upp igen. Jag har närt en jädra Einstein vid min barm. (fast så säger ju såklart alla föräldrar om sin barn)
Vart tog min bebis vägen liksom? Fast ska vi vara petnoga så blir han ju inte ett fören 14.57 så i ungefär en timme till så är han mammas lilla bebis.
 
Vincent firar tyvärr sin första födelsedag med feber och gnäll men vi hoppas han är pigg på söndag så vi kan kalasa ordentligt.
Nyvaket födelsedagsbarn med paket i famnen.
Paketens innehåll; en ryggsäck inför förskolestarten i oktober, pyjamasar och en pruttkudde. Given succé på pruttkudden alltå...i alla fall på lite större barn...som mig själv och Vide hehe.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lille plutten stackarn! Krama från mormor en bamsekraaam!!!!

2014-03-28 @ 20:30:10
Postat av: storasyrran

Krya på Vincent! Fina pyjamaser, såna har min bebis här hemma också. Min bebis som är ett halvår nästa vecka.. Gahhh

Svar: Redan ett halvår! shit vad tiden går fort :)
Kristin Sandgren

2014-03-28 @ 21:39:07
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

GRATTIS sötaste lilla V! så stor han ser ut i utt långa hår..gullplutt!

Svar: Tack tack. Ja det är många som säger att han inte ser så bebis ut och det beror nog på allt hår ;)
Kristin Sandgren

2014-03-29 @ 21:09:05
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0