31 Mars

Hej hej!
Jag har haft fullt upp hela helgen med kalasförberedelser och kalasande så cirka noll procent av tiden har kunnat läggas på bloggning.
Jag hade bara ett par saker kvar att baka och fixa på lördag och söndag eftersom jag varit redig och förberett mycket men självklart så gick allt som kunde gå fel käpprätt åt helvete *ler pykiskt instabil*. Men det ordnade upp sig till slut som tur var och jag kunde bli mitt vanliga harmoniska jag igen hähä.
Här kommer en liten bildbomb från kalaset i går och det är bilder både från brorsans och min kamera.
 
Vi hade pyntat fint med vimplar och ballonger.
En kalasredo liten ettåring.
Gästerna trillade in och hade med sig massa skojiga paket. Pappret är som valigt roligast.
Kusiner på rad.
Lite innebandy hanns med.
Lite mys med farmor.
Jag bullade upp med en massa fika. Ingen tårta den här gången dock för det var så mycket annat som jag ville prova att baka. 
En som var fikasugen.
Mormormys.
En massa fina presenter och en linslusig kråka.
 
Efter en massa kalasande och nästan ingen sömn alls så var det inga problem över huvud taget att få Vincent i säng vid sju trots sommartid. 
 
Tack alla som kom och tack än en gång för alla fina presenter!

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag tror ingen blev ledsen att det inte blev tårta för HELL vad gott allt såg ut!!! :D Å Håkan på sista bilden alltså :') haha!!Grattis igen sötaste Vincent!!

Svar: Haha ja håkan bara "syns jag i biiiild! syns jag i biiiild!" Knäppis.Vincent tackar för gratulationerna <3
Kristin Sandgren

2014-03-31 @ 13:01:28
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men inte behövs en tårta när det bjuds på så mycket annat gott! oftast står den nästan orörd kvar ändå efter kalas medan kak- och bullfat är rensade ;)

Svar: Om jag har tårta brukar jag kanske ha max tre sorters kakor eller två så att det inte blir för mycket liksom :)
Kristin Sandgren

2014-03-31 @ 15:59:08
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Julia

Ser ut som ett alldeles perfekt kalas. Stort grattis till Vincent i efterskott!

Jag visste att jag sett flygplanstapeten jag hade spanat in till grabbarnas nya sovrum (vi bor liksom med utsikt över en flygplats) och nu ser jag att det är hos er jag sett den. Fast jag var inte ute i tillräcklig tid för att hinna vänta på den när hantverkare väl skulle komma. Får glädja mig åt att ni har det fint på väggen istället.

2014-04-02 @ 14:36:43
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0