5 Mars

Hallå där köp blåbär. Hallå där många gånger köp dubbla långkalsonger. Hallå där en gång till köp rutten si..
Okej okej.
Här har vi hunnit med både lämning på förskola samt lek och fika i församlingshemmet. Mycket trevligt. En av oss tokdäckade på vägen hem och sover nu gott i vagnen medans den andre sitter som gjutet i soffan med datorn i knät multitaskande tv-tittande, bloggning och slösurfning. Jag tror ni kan gissa vem som gör vad.
Jag har ju lovat mig själv att slita blicken från dator och tv-skärm någon gång emellanåt och börja läsa mer böcker. Jag har äntligen harvat mig igenom "Konsten att vara kvinna" som väl inte var någon höjdare egentligen. Seg på något vis. Nu ska ni få hjälpa mig att välja nästa bok och det står mellan skrattfest eller gråtfest. Någon av er som har läst? Går det liksom ens att ta sig igenom Kristians bok utan att typ bryta ihop och dö?
 

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

jag röstar på fredriks bok! kristians är säkert hel fantastiskt givande men vafan alltså. mig hade den enbart gett sorg och ont i hjärtat och och en stor undran om VARFÖR så fantastiska människor som honom ska behöva drabbas av något så överjävlgt (inte särskilt PK men det finns så många vidriga dioter i den här världen som döden hade kunnat knackat på hos isället).
nåväl båda ska ju läsas så du kanske ska böja med kristians ändå och sedan muntra upp dig med den andra? :)

Svar: Jag gillar ju att ibland plåga mig själv med sorgligheter och kristian skriver ju så otroligt bra. Kanske börjar med den för att som du säger kunna pigga upp mig med en lite lättsammare bok sen :)
Kristin Sandgren

2014-03-05 @ 12:56:19
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Tess

Vill läsa båda så om du hinner före mig (vilket du absolut kommer göra med en av böckerna iaf) så ska det bli intressant att höra vad du tycker :-)

Svar: Det påminner mig om att jag ska rota fram din recension på "Konsten att vara kvinna" nu när jag läst färdigt den :)
Kristin Sandgren

2014-03-05 @ 22:09:35
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0