12 Maj

God morgon god morgon....eeeeh.
 
Vet inte riktigt vad som är värst. Att jag äter frukost klockan tolv eller att själva frukosten faktiskt består av kaffe och vaniljbulle.
Fast jag är ju faktiskt halvskåning och skåne ligger väldigt nära danmark och där äter dom väl typ wienerbröd till frukost eller? *försöker hitta rimliga förklaringar*
Tro nu bara inte för allt i världen att jag har sovit ända till tolv för så går det ju inte riktigt till. Jag sov till elva och har sedan legat och dratt mig oförskämt länge bara. Så där då uppgraderade jag mig från tonårstrotsig till så gott som vuxen igen...typ.
När jag druckit upp kaffet ska jag gottgöra lite genom att ägna en timme åt att röja lite här hemma innan jag går och jobbar och kråkan åker för att hämta Viden på förskolan.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det va en väldigt söt frukost iaf :)

2014-05-12 @ 12:50:39
URL: http://photohugs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0