13 Maj

Tjo!
I dag är jag ledig och har passat på att göra lite ärenden på stan. Själv. Alltså guuud vad gött att kunna gå och strosa runt i lugn och ro utan att stressas av varken griniga ungar eller otålig sambo hähä. Det lyxigaste jag har gjort på länge ska jag be att få tala om.
Bäst på hela dagen måste ju ändå ha varit när jag klev på bussen och chauffören trodde att jag var under tjugo!!(var det finnen på hakan eller kände hen möjligen av att jag hade snoosfest till tolv i går...?) Trodde nästan att jag skulle lyfta från marken där och då på grund av enormt uppblåst ego. Desvärre så stod en av Vides förskolepedagoger precis bakom mig så jag kunde inte med att ljuga.
Det vägdes i och för sig upp av att bussresan hem blev gratis eftersom chauffören trodde att jag var fem år eftersom chauffören inte visste hur en tog betalt. Så där sparade ja in 65 spänn *katshing*.
 
Den eviga tonåringen i sitt soffhörn.
 
Ser ni förresten hur långhårig jag har gått och blivit? Den 18 juni har jag tid hos Johanna och då väntas en rejäl förändring...
Ooooooh sicken cliffhanger.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men oj vad håret växt, tyckter du passar riktigt bra i det;)

2014-05-13 @ 15:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0