14 Maj

God kväll!
Dagen har jag ägnat åt jobb och möte för att sedan släpa mig hem och kraschlanda på sofflocket.
I morgon gör jag sista arbetsdagen för den här veckan och sedan är det jag som tar helg i hela fyra dagar. Inte nog med det. Jag ska faktiskt ägna kvällen åt att börja packa lite smått för på fredag är det jag och Vincent som sätter oss på ett tåg upp till Stockholm(!!) Vi får se hur mycket sitta det blir med en myror-i-brallan-ettåring i släptåg *ordvitsar hejvilt*
Vad ska vi uppe i Stockholm att göra då undrar ni? Det tänkte jag vänta med att berätta tills i morgon. Jo så jävlig tänker jag faktiskt vara för något så fantastiskt roligt kräver ett helt eget inlägg tycker jag.
 
Jag och den här lilla sorken ska på ett riktigt äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0