25 Maj

God morgon god morgon (eller förmiddag kanske?)
Jag får väl börja med att gratta alla mammor där ute. Heja oss!
Så värst firad kan en väl inte påstå att jag har blivit. Om man inte räknar den där fantaburken som jag beodrade kråkan att hämta till mig i morse, så att jag kunde släcka bakistörsten, som frukost på sängen då...
Jag tror nog att jag överlever. Att få en stor kram av Vide och en blöt puss samt håret luggat av minstingen slår högre än blommor och choklad.
 
Nu ska jag snart lyfta på arslet och färdigställa årets mors dag-tårta och på tal om lyfta arslen, ni glömmer väl för fan inte att rösta nu? Rösträtt är inte en självklarhet för alla så ta den inte för givet. Gå och rösta!
Själv passade jag på att göra det redan i onsdags.
 
Med blå kajal i osmickrande ljus jagar det här fejset er till vallokalen höhö

Kommentarer
Postat av: Malin

Försöker du hinta om vad vi ska rösta på? ;)

Svar: Hahaha det lät ju nästan så. Nä fan det är bara kajalen som är blå för jag röstade rosa ;)
Kristin Sandgren

2014-05-25 @ 17:09:40
Postat av: Elin - Livat på torpet

Jag har blivit firad genom att ha fryst på den äldsta ungens fotbollsmatch, middag ute och röstning. Inte fy skam det heller :)

2014-05-25 @ 17:33:29
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0