26 Maj

Det var ju ingen liten klump man fick i magen i går när valresultaten visades.
Vart är europa på väg egentligen? Tillbaka till trettiotalet? Det är inte ett sådant samhälle jag vill att mina barn ska växa up i. Jag hoppas innerligt att fler tar sig i kragen och går och röstar i september för ett samhälle där alla får finnas till och där medmänsklighet får råda.
 
Tröstar mig med att det är bikiniväder i dag och eftervalsdagen till ära så gör jag det självklart i mina mest rosa bikinitrosor.

Kommentarer
Postat av: Tess

Det skrämmer mig också. Vill verkligen inte att mitt barn ska behöva växa upp i den skräcken som intolerans, hat och fördomar väcker.

Svar: Nä usch och fy :(
Kristin Sandgren

2014-05-26 @ 19:19:22
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0