5 Maj

Jag fick ett mms i dag från Håkan som så här på föräldraledigheten passat på att tatuera den lilla barnaskaran. 
 
Kool kille *muuuuuuhuhuhu*
 
Jahopp. Jag har ju alltid sagt att barnen lär hinna få körkort före mig men nu har dom även hunnit få varsin sprillans ny (gnuggis)tatuering före sin stackars otatuerade mor också. Ja ni får väl kalla mig förlegad eller omodern eller vad en nu kallar oss otatuerade individer hähä. Fast just i dag skulle nog en kossa, med pratbubbla, på armen vara passande även på mig. Fast det skulle stå hjärnsläpp i stället för kosläpp. När jag skrev beställning på kylvaror till köket i morse, på jobbet, så skrev jag prydligt på lappen att varorna skulle till blåklockan. Bara det att avdelningen jag jobbade på heter blåsippan och inget annat. Blåcklockan är ju Vides förskoleavdelning...ehurm.
Det är inte lätt när hjärnkapaciteten går ner och blir inaktiv emmelanåt *host*.
Hoppas i alla fall att ni andra har haft en bra dag i solen utan några större tankekollapser. 
Ska se om jag kan slänga ut lite Lanzarotebilder senare eller i morgon. Det här med att ha börjat jobba igen har gjort att jag kommit sjukt efter i bloggandet ju *svettas över mina i-landsproblem*.
Vi hörs när vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Sötis!

2014-05-06 @ 13:17:11
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0