7 Maj

Här sitter jag och njuter av tystnaden.
Håkan och barnen är hos farmorn och leker med lillkusinen och jag har precis sovmorgnat mig ordentligt och ätit en lång frukost framför teven. Nyp mig i armen vad gött jag har det!
...
Fast när kommer dendäringa familjen hem egentligen.
 
*tittar på klockan*
 
Tror bestämt att jag har egentidat mig färdigt för i dag ändå *ringer sambon*
 
Vad har ni på schemat i dag då? Själv ska jag jobba kväll men innan det så ska jag nog göra mest ingenting. Det är en sån dag i dag helt enkelt. Till min enorma lycka så är det mulet och regnigt ute så jag kan med andra ord uggla inomhus med gott samvete.
 
Kolla förresten vad duktiga vi har varit (eller mest Håkan då får jag väl erkänna för sist jag satte upp ett par tavlor på en vägg så blev det mer hål än vägg kvar typ). Eftter en så där två år (eller mer) i bastun så har äntligen dom där tavelramarna kommit upp på väggen. Heja oss!
 
Nu ska jag bara få tummen ur att beställa bilder och vi får väl hoppas att den inte sitter så långt inne så att det tar ytterligare två år att färdigställa det här arrangemanget.

Kommentarer
Postat av: Malin

Snyggt Kristin!

2014-05-07 @ 13:40:46
Postat av: Elin - Livat på torpet

Så snyggt! Måste också skaffa en såndär vägg. Men jag tror att det är gubben i huset som får skruva upp dom här med ;)

Svar: Jo men det blev verkligen bra att få upp lite på den väggen. Blir så kalt annars :) Nu är nästa steg att hitta en matta också...och beställa dom där bilderna ja hehe :)
Kristin Sandgren

2014-05-07 @ 18:40:47
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0