Mors dag i bilder

Vilken perfekt dag det här blev ändå då. Jo för visst blev jag firad till slut. Överraskningarnas man langade nämligen fram ett paket till sist innehållande ett våffeljärn för belgiska våfflor. Det är kärlek det ♥ 
Vad har vi mer hunnit med i dag då? Jo att fira min kära mor tillsammans med mina syskon och pappa i Sparlösa. Här kommer lite bilder:
 
Sommar, sol och leksaker i halva trädgården.
Sixten var kalasfin.
Det började med ens suga i fikatarmen så det bullades upp med kakor, rabarbersaft och vetekransar.
Jag stod självklart för tårtan. Jag experimenterade med både bottnarna, fyllningarna och garneringen och gott blev det.
När alla tittade bort för en sekund så smet den här lilla gnagaren och satte tänderna i mormors chokladask.
Kanske inte fullt lika bedårande höhö.
Pappa och syrran tog en liten tur i finbilen.
Alla barn utom Vincent fick varsin glass men det hindrade inte honom från att grabba tag i Sixtens och sno åt sig hälften.
Gott!
Vi gick upp i skogen för att leta efter troll. 
Jag fick så många fina bilder på mamma och Vincent.
Ta en fin bild på mig och Vide beordrade jag därför kråkan som tog den här där jag viftar bort en fluga. Jahopp...*ramar in*
Vi hittade tillbaka ut genom skogen och tackade för oss.

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Meeen vilket fint väder ni haft! Här har regnet öst ner hela, långa dagen. Tur jag har bästa familjen så morsdagen blev bra ändå :)

Svar: Med en sådan fin familj så gör vädret ingenting ;)
Kristin Sandgren

2014-05-25 @ 20:55:55
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Mamma

Vilka fantastiska bilder o tack än en gång för din kanontårta! Kram!

2014-05-25 @ 22:12:54
Postat av: Mamma

Vilka fantastiska bilder o tack än en gång för din kanontårta! Kram!

2014-05-25 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0