1 Oktober

Hej och hå!
Nu är redan Oktober här då. VART TAR TIDEN VÄGEN!!!???? *panikar*
Bloggat har jag inte gjort heller såklart *panikar ännu mer*
Men jag kan väl dra en sammandragning (den icke smärtsamma varianten då) av det senaste som hänt (eller ja lite smärtsam är den förvisso eeehehe)
 
Jo men sen sist så har jag och Håkan i alla fall hunnit med att göra av med lite pengar inne på det stora gula varuhuset, Ja ni vet säkert vilket jag menar. Jobbat har jag ju gjort också såklart och sedan passade jag ju på att ha det liiiite för roligt i lördags. Jo, en liten aning för roligt blev det allt. Jag välte med en cykel, snubblade på ett dansgolv och kom hem med fel jacka. När jag vaknade morgongen efter var jag tvungen att fundera ett tag på om det var 18 år eller 28 år jag var nu igen. Så kan det gå när man dricker minttu med chokladsmak. Den lilla snefyllan resulterade i blåmärken över hel kroppen samt en mörbultad svanskota. Noll vuxenpoäng inkasserade.
 
 Men snygg var jag i alla fall i byxdress från Ullared.
 
Nu ska jag dra skämskudden över huvudet...
 
 
...för att se på bonde söker fru såklart. Jeeeeeezez jag blir helt svettig när jag tänker på alla stammande och fumliga speedejter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0