11 Oktober

Hola amigos!
Ursäkta min ringrostiga spanska men jag kom faktiskt inte på något bättre sätt att starta det här inlägget på. Jag är för övrigt värdelös på att starta inlägg. Det känns alltid så krystat. Det är många gånger jag faktiskt har låtit bli att skriva ett tänkt blogginlägg över huvud taget just på grund av den enda anledningen att jag aldrig vet hur jag ska inleda det. Tänk vad möe skit ni har gått miste om höhö.
 
Just nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska släng in handduken för i dag eller om jag ska orka bända upp ögonlocken och se på en film. Vi har kalasat hela kvällen hemma hos lerdala-packet med god mat, fika och godis så nu är jag lite lagom mör som ni förstår. Det var så himla knepigt när vi åkte dit i eftermiddags för vi hamnade bakom en riktig söndagsåkare som konstant körde mitt i vägen och som var ofate på vänster sida av körbanan än den högra. En sån där dåre som en helst skulle ligga ett ljusår bakom för att vara på den säkra sidan. Ni som någonsin har kört den kringelikrokavägen mellan skärv och lerdala förstår vad jag menar.
 
Hepp det får nog bli en film ändå för nu har jag ju änna piggnat till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0