13 Oktober

Den här måndagen har varit så jävla mycket måndag alltså.
Har kännt mig som ett utsketet päron hela dagen på jobbet plus att min segdragna hosta som har hängt med mig i över tre veckor nu fortfarande sitter i. Jippi. Det vore ju dumt om jag hann bli frik före jul liksom.
Vad jag däremot måse hinna göra före jul är att öva på att få barnen på bild samtidigt för snart är det dags för projektet att göra julkort till mina stackars släktingar och vänner. Det vore ju kul om jag slapp photoshoppa ihop dom i år igen...
 
Två barn (och en mysbyxeklädd fadersgestalt) äter äpple del ett.
Två barn (och en mysbyxeklädd fadersgestalt) äter äpple del två.
Ett...??? barn (och den ständigt felplacerade fadersfiguren) äter äpple del tre...
 
Kanske får öva lite på photoshoppandet också. Just in case...

Kommentarer
Postat av: Louise

Ah jag får bearbeta han om stolarna lite hahaha ;) ja det är inte lätt att fota ungar! Speciellt inte när det är fler än ett! hoppas din hosta försvinner, inte kul att vara på halvfart!

2014-10-13 @ 20:55:21
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se
Postat av: Elin

så fina bilder!

2014-10-13 @ 21:05:00
URL: http://niles.blogg.se
Postat av: Michaela- mamma till två

Hahaha 😂
Ambitiöst, det där med julkort! Jag blir svettig bara av tanken så jag tror la familia blir utan i år också...

Svar: hehe jag ska försöka vara ute i god tid och på så sätt slippa bli stressad men som sagt vi får se hur samarbetsvilligt själva motivet är ;)
Kristin Sandgren

2014-10-14 @ 06:09:33
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0