Farligt tidsfördriv

Det är sannerligen snudd på livsfarligt att ligga hemma sjuk och med en dator inom räckhåll. För att få annat än röriga magar att tänka på så råkade jag visst halka in på H&m's sida och är oroväckande nära att slänga ner allt detta snögga i varukorgen och klicka på KÖP *kämpar emot*
 
 
 
 
Fast det är ju förvisso fasligt synd om mig just nu håller ni inte med? Det i kombination med att lönen är extra trevlig den här månaden borde ju betyda att det är helt okej att gå bananas inne på hm.com? Visst?
Fast sen så är det ju bra att dra ned på konsumtionen av andra anledningar också men finge jag önska så hade ju detta varit på väg hem till mig ögonaböj bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0