20 September

Hej och god middag och välkommen till en ännu bredare (i diket) blogg!
Vad tycks?
Sitter ni och läser från telefonen så kan jag lova er att det inte syns någon skillnad (förutom headern då möjligtvis) så in på närmsta dator och kolla in vettja.
 
Jag tog i så jag sprack nästan så nu kan jag lägga in megastora bilder. I like it. Jag har även ändrat lite i menyn men det är något som inte stämmer så jag har planer på att fixa mer där men det kommer undan för undan. Lite kul faktiskt och vågar en bara trycka lite så lyckas man ju till slut få det som man vill. Fast tiden flyger när man sitter vid datorn för helt plötsligt var klcokan 02.00(!!!) vilket betyder att jag kom i säng en aaaaaaning för sent i går. Det i kombination med att barnen vaknade aptidigt resulterar i tunga ögonlock och huvudvärk för mig. Men va fan jag får väl försöka ta igen dom timmarna i natt i stället *hissar upp påsarna under ögonen och slänger dom över axlarna*
 
Hur ser det förresten ut hemma hos er när ni äter frukost?
Får ni kanske möjligtvis sitta i lugn och ro och äta eller slutar det med att ni sitter med två ungar i knät som båda slåss om att få äta upp din gröt? (och folk undrar varför jag är så smal höhö)
Vi kan även konstatera att Vincent visst har ärvt sin morgonfrisyr från sin kära mor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0