Att spendera en fredagkväll

Sitter jag och tittar på idol?
Har jag fredagstacos i ena näven, en snipa brunsås i den andra och ett glas rödvin inom räckhåll? 
 
Nej nej nej. Jag ägnar mig åt ett helt annat slags fredagsmys kvällen till ära.
 
Kodar lite bah. Pillar lite i stilmallar bah. Html-koderna och jag är bästa friens fåräver bah (visst låter det som att jag har en jävla aning om vad jag gör? Visst?)
 
Skärmdump from hell
 
 
Antingen blir det bättre eller så blir det helt jävla asfel. Något av det blir det. Japp.

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Hihi vilket trevligt fredagspyssel :)

Svar: Det är trevligt när det går bra men så fort det bara krånglar det allra minsta så har jag god lust att slänga datorn i väggen haha ;)
Kristin Sandgren

2014-09-19 @ 21:42:30
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0