Onsdagen i Mellerud

Den dagen togs det av någon anledning inte så många bilder. Kommer inte ihåg så noga vad vi gjorde men på förmiddagen hängde vi på stranden i alla fall och det är bara då jag har behagat slänga fram kameran.
 
Wihooo bada!
Stackars faster låg risigt till mest hela tiden när dom här två små klätterpellarna var i farten.
Vide likaså.
När ettåringarna hade provsuttit allas ryggar var det dags för ett dopp.
Mina älskade små blötdjur.
Efter bad kommer fika och Vincent tog på sig uppdraget att packa upp...
Han hittade ett äpple att gnaga på.
Sedan satt han still i mitt knä i hela tre sekunder lagom så att håkan hann knäppa den enda bilden på mig från semesterresan. Tänk om Håkan hade varit åtminstone hälften så fotointresserad som jag är vad roligt det hade varit. Jag kanske kunde ha fått vara med på åtminstone någon bild utan att först ha behövt trycka kameran i händerna på stackarn eller hota med stryk höhö.
 
Så var det med det som det var med det.
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0