17 April

Hej vänner!
Jag har varken haft tid, lust eller ork till att blogga de senaste dagarna. Inbrottet och hela känslokarusellen kring det har tagit på mina krafter som ni kanske förstår men jag tänkte att jag i alla fall ska försöka komma igång igen så smått. Det är om inte annat skönt att kunna skriva av sig lite.
Jag är i alla fall så otroligt glad över allt stöd vi har fått från människor, kända och okända, runt omkring oss. Det är verkligen helt fantastisk och vi är så otroligt tacksamma. Det gör det litet lättare att tackla känslorna, att veta att det finns så många som stöttar en.
Även här på bloggen har stödet funnits. Sedan mitt senaste inllägg har jag haft lika många besökare per dag som jag annars har per vecka så det är ju verkligen helt knäppt och tack så mycket till er som tagit er tid att lämna komentarer. Det betyder jättemycket verkligen ♥
 
Efter två jobbhelger på raken och en segdragen läggning av lille herr Dalemo nu i kväll så är jag redo för en ledig (och förhoppningsvis lugn men rolig) helg.
 
Hoppas ni andra är det också!
 
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0