2 April

Hej bloggen!
Nu är vi på hemmaplan igen efter en helt fantastisk vecka på gran canaria. Jag kan knappt fatta hur smidigt och bra allt har gått. Både flygresan ner och hem gick som en dans. Jag hade liksom målat upp värsta skräckscenariot att vi skulle få springa efter en skrikande, helgalen tvååring där i flygplansgången, kryssande mellan flygvärdinnornas vagnar men han höll sig ovanligt lugn och somnade som en stock mellan mig och Håkan och tupplurade i två timmar(!)
Och vädret sen! Klarblå himmel och värme med endast en svag bris som fick palmbladen att vaja i vinden hela veckan. Ja jag vet det låter nästan för bra för att vara sant men veckan innan hade det tydligen spöregnat så vi hade verkligen tur.
Vårat resesällskap däremot hade lite otur med vrickade fötter, feber och oroliga magar däremot men våran familj lyckades hålla sig helt frisk. Jag borde ta mej tusan köpa en lott.
 
Jag har tagit en bra bit över tusen bilder under veckan så framöver kommer det bli bildbomb på bildbomb här inne. Får se när jag hinner bara för jag har en intensiv jobbhelg framför mig med start redan i kväll men jag ska nog kunna hihtta en lucka.
 
Här kommer två bilder när vi försökte ta en...eh...fin och harmonisk familjebild på stranden. Det gick så där.
♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0