Dubbel trettioårsfest

Japp. Förra helgen gick som sagt ett dubbelt trettioårspartaj av stapeln här i byn. Mycket trevligt. Så pass trevligt att jag inte var hemma förrän typ...fem...på morgonen....oooops. Behöver jag säga att jag har varit schleten hela veckan efter detta upptåg? Men det fick det vara värt. Några bilder lyckades jag ta och dom kommer här
 
Vi hade förfest här hemma och radade upp oss i köket.
och var så väldigt ordentliga och prydliga.
så där ja nu känner jag igen er.
Håkan ville inte vara med på bild men det sket jag i som ni ser.
Sedan bar det av till festen.
Som vi med en gång satte fart på.
Elinor är ett riktigt ljushuvud hehe.
Söta killar gick att finna i köket.
och söta tjejer också såklart.
Det bildades någon form av sittdansande hög i det ena soffhörnet.
Den mer sansade halvan av festdeltagarna satt runt bordet och hängde.
Men vi fick allt upp dom på dansgolvet också till slut. Wihoooo!
 
Tack Fjällis och Andreas för en fantastisk trevlig fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0