17 Augusti

Oj vad vi har hunnit med mycket denna helgen. 
Håkan har lagt plattor för glatta livet så nu är snart uppfarten helt färdiglagd. Det blir så bra! Själv har jag jonglerat två barn samt spenderat gårdagen med att storstäda huset från golv till tak. Det är en underbar känsla dom där fem minutrarna av renhet och fräschör (ja för sen ser det ju likadant ut igen). Nåväl.
Vi har även hunnit med en grillning hos svärföräldrnara samt lek med kompisar denna helg och på något konstigt vänster så har vi också hunnit se tre Johan falk-filmer. Ja en kan lätt konstatera att vi har fått mer gort denna helg än vad vi fått på en hel vecka annars höhö.
Och inte nog med DET. I lördags var jag på johannas salong för att sminka fina Evelina som skulle på bröllop (japp jag hann även med det). Så hima roligt att få chansen att samarbeta lite med Johanna emellanåt.
 
Jag har fått tillåtelse av Evelina att visa några bilder.
 
Johanna hade gjort en jättefin flätad frisyr.
Fick inte så många bra bilder på sminket för jag hittade inget bra ljus (och ute blåste det storm haha) men här ser ni ju lite i alla fall. 
 
Vi blev supernöjda allihop.
 
Hoppas ni andra har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0