7 Augusti

Hej på er fredagsfirare.
Den dåliga bloggningen beror på många saker men två av dom är i alla fall att min dator har fuckat upp sig totalt nu det sista. Har man tur så har den kommit igång ett halvår efter att man startat igång den. Ungefär så. Sen har ju sommaren återvänt till kalla regniga svedala så all ledig tid spenderar jag förstås ute i trädgården där jag mest lapar sol och vallar barn. Ungefär så. Japp.
 
Den här helgen gör jag något så ovanligt som att jobba (eller ja det är ju inte särskillt ovanligt) men jag är ledig i kväll så det får bli ett glas vin framför 30-årsfesten med galenskaparna och after shave. Ett alldeles förträffligt fredagsmys om ni frågar mig.
Jag ska även försöka mutlitaska lite och redigera lite bilder så att nästa inlägg från dalarna kan läggas ut här någon jävla gång.
 
Trevlig helg önskar denna trötta soffpotäta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0