17 December

Tja bloggen!
Jösses vad firad jag har blivit nu ska jag be att få tala om. Lördagens fest var superlyckad och det var så otroligt roligt att ha så många vänner samlade på samma plats. Alla veckor av planering lönade sig verkligen då detta lätt blev årets fest (lite partisk kanske men jag tror att alla som var där håller med mig faktiskt). Massa bilder kommer lite senare i kväll (det var väl ändå på tiden)
 
I går, på självaste födelsedagen, var min familj plus respektive ute och åt en jättegod middag ute på bakgår´n i Lisch och jag slet med sminkpenslarna innan avfärd. Har köpt en ny sort av foundation och den var VÄRDELÖS. Ett par kickass röda läppar och ett snyggfilter räddade dock looken.
Jag beställde självklart in tapas men fick skicka över vitlöksbrööden till pappa för jag blev precis proppmätt. Det är svårt att tro när man får in dom där små faten men jädrar alltså. Skagenröra på kavring, mjuk taco med pulled pork, baconlindad halloumi med honung och ostbricka smaskade jag i mig.
Även pappa har förstått vikten av att fota maten innan man kan börja äta den haha.
Jag blev fullkomligt överöst med fina presenter. Av mamma fick jag en after work-behandling på kopparsalongen och av pappa en väska full med pengar(!!) nä inte riktigt men nästan, jag och syran hade kommit överrens om i förväg att vi ska åka i väg en natt på hotell typ till Stockholm för lite storstadsshopping mm och av brorsan fick jag och syrran en spaweekend(!!) amen guuud vad bortskämd jag känner mig. Är det så här roligt att fylla trettio så kan jag tänka mig att göra det fler gånger faktiskt höhö.
Kvällen avslutades med den här efterrättshaken med dulce de leche och flingsalt (japp jag rullade ut därifrån). Maj gaaaaaad vad smarrig den var. 
 
Men än är det inte slut på festligheterna för i morgon kväll kommer Håkans familj hit för att kalasa lite så nu tänkte jag googla efter någon god efterrätt att bjuda mina gäster på mvh den välplanerade.

Kommentarer
Postat av: Diana

ALLTSÅ dreggel på matbilden!! Måste äta på bakgårn med er snart! Om ni inte fick nog ;) Ser fram emot bilds! Å JA, det var årets fest! Det gjorde ni förjävla bra! :D <3

2015-12-17 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0