Julkortsfotograferingen 2015

Trots suckar och klagosång förra året så kunde jag självklart inte hålla mig från att fotografera mina två små hala ålar till barn även detta året. Fast i år hade jag ju god hjälp av Håkan för omväxling...
 
...eller var han kanske mest bara ivägen?
Jaha då gör vi ett nytt försök då...nähä.
Hallå titta på mamma nu då!
Nähä nu blev det visst lite dålig stämning.
Jaag tog till det klassiska tricket att prata om kiss och bajs för att framkalla skrattsalvor. Det funkade på den ena men Vincent sa "Aja baja mamma, så få man injte säja" Och det är ju förstås rätt ♥
En närbild kanske funkar bättre....nepp det var visst någon som försökte vrida nacken ur led för att komma ur bild.
Men efter många om och men fick vi en bild där båda två gapflabbade rätt in i kameran ♥♥
I år gjorde jag ett dubbelvikt julkort så på insidan satt denna bilden tillsammans med ett "God jul och Gott nytt år"

Kommentarer
Postat av: Diana

Alltsåååå hur söta är dom inte?!?! 😍😍😍😍 bara älskar sista bilden 👌

2015-12-21 @ 22:02:32
Postat av: Logiska Julia

Underbar sista bild och utmärkt skildring av verkligheten. Här löste vi motsvarande situation med kiss- och bajs- och pruttprat från pappan och inget barn protesterade (de är inte så väluppfostrade😊). God jul på er!

Svar: God fortsättning! kram
Kristin Sandgren

2015-12-22 @ 08:20:35
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0