Partey!

Nämen tjena tjena.
Jag kör en favorit i repris från förra året och är för tilfället föräldraledig två veckor med mina pojkar. Så himla gött att kunna julpyssla och mysa i lugn och ro så här innan den hektiska julveckan drar igång. Fast lite hektiskt är det allt ändå för på lördag ska jag och mina syskon ha 30-årsbaluns och det är ju såklart en hel del att rodda inför det förstås så därför har den stackars bloggningen blivit lidande IGEN( <-- 2015 års mest uttjatade mening)
Men åter till festen. Fasen vad kuuuuul det ska bli! Självklart blir det 90-talstema med utklädning eftersom jag fullkomligt älskar nittiotalet. Det kommer förhoppningsvis att bli en fritidsgård/skoldiscokänsla av det hela med tidstypiskt godis, musik, prylar och aktiviteter. I morgon börjar själva arbetet med att få iordning i bygdegården och så ska jag ju baka tårta med(!!!) ehum så räkna inte med fler blogginlägg förrän den sista konfettin har sopats upp från golvet på söndag kväll haha.
 
I går övade jag på festfrisyren. det blir antingen den eller platt fall som jag brukar köra på höhö
 
 Sen får ni en liiiiiten sneak peek på min outfit för kvällen woop woop.
 

Kommentarer
Postat av: Petra

SNYGG frisyr! :)

Svar: Tack så hemskt mycket! 😊
Kristin Sandgren

2015-12-10 @ 14:08:37
URL: http://knokk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0