16 Februari

Nämen guuuud villken bra dag det här har varit då!
 
Den började med välbehövlig sovmorgon till 09.15(!!) och då får man förklarligt nog en galen glans i blicken på grund av ren och skär lycka. Tack kära barn ni vet allt vad gamla morsan behöver ♥
 
 
Den där extra sömnen gjorde verkligen nytta för under hela förmiddagen var jag ett under av husmoderlighet. Jag har städat, plockat, tvättat och renbäddat, samt svängt ihop mat samtidigt som jag fick medla mellan två barn som också gärna ville hjälpa till...på sitt sätt...hrm. När Vincent sov middag passade jag på att muta Vide med Håkans dator så att jag i godan ro kunde avnjuta ett avsnitt av doctor who.
 
Mums!
 
Vid tvåtiden fick vi besök av kompisar både jag och barnen. Jag behövde ju änna lite hjälp med att få i mig resterna av den däringa kanelbullekladdkakan. Mucho trevligt!
 
Andra saker som jag har hunnit med att göra i dag är att hitta en sån här söt bild i telefonen (och ungefär trettio till likadana. Snacka om skillade selfiemoves.
 
Sedan har jag även googlat på katter som är på väg att nysa och hade roligt resten av dan. Rekomenderas varmt.

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahahahaha dööör :,)

2015-02-17 @ 22:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0