17 Februari

Något (läs sociala medier) säger mig att det är fettisdagen i dag men här hemma har vi firat en annan typ av högtid...kind of.
Ja så går det när barnen får välja kläder själva. Det var från början Vincent som propsade på att få ha pepparkaksdräkten på sig och det fick han ju såklart. Då ville Vide vara tomte och när han fått på sig sin mundering med luva och allt så blev Vincent så passa avis att han också ville vara tomte...så så fick det ju bli då...phuuuu...välkommen till livet som småbarnsmorsa säger jag bara *blåser i partytutan*
Vi var lite rastlösa här på förmiddagen så jag plockade med mig mina tomtar ut på en promenad bort till en närliggande gård för att titta på djuren.
Här spanar vi på hästarna.
Full fart på barnen.
Dagens outfit bjöd på en hel del fashion och sånt...
Vi hälsade lite på getterna också innan vi pallrade oss in i stugvärmen igen.
Väl hemma så svänge jag ihop amerikanska pannkakor till lunch. Med massa lönnsirap till såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0