24 Februari

Jag var väl inte helt ärlig i går när jag skyllde på jobbet som enda anledning till att jag inte hinner blogga så värst mycket nu för tiden.
Ännu en bidragande faktor till att tiden inte räcker till för att skriva om brunsås och annat bra stavas Pretty little liars.
Jag är heeeeelt fast och just nu lägger jag all ledig tid jag kan skrapa ihop för att plöja fjärde säsongen. Det trodde jag inte när jag såg första avsnittet och nästan var arg över hur dåligt det var. Den har egentligen mycket av sånt som jag oftast inte gillar att titta på. Jag tyckte nog det var på tok för mycket relationstrams för min smak. fast så såg jag ett avsnitt till, och ett till...och ett til och nu kan jag inte sluta. 
 
Kan verkligen inte förstå varför jag fortsatte att titta över huvud taget...
Det är verkligen en gåta...
japp...
*host*
Förutom snygga killar så bjuds det även på en hel del spänning och lite läskigheter.
Många förskräckta miner.
...och sms.
Det blir även en hel del smygande i buskar...
...samt en hel masssa romantiskt tjafs men jag har väl blivit blödig och lättrörd på gamla dar *tindrar med ögonen*
Nämnde jag förresten snygga killar?
 
Tips från tanten om ni är sugna på ett desperate housewives i high school-miljö helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha.. va roligt du skriver!
Jag kanske måste börja titta :)
/ Malin
malinedlund.blogg.se

2015-02-24 @ 14:42:10
Postat av: Anonym

Hehe, känns skönt att det inte bara är jag. Vill liksom inte tycka om det men kan inte sluta följa det. /Marie

2015-02-24 @ 16:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0