Garderobsrensning

Nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen och betat av den met seglivaste punkten någonsin på min imaginära "att göra lista". Jag har nu efter många om och men rensat ur och städat mina två garderober. Det gick ju ganska lätt när jag väl var igång så jag förstår inte varför jag har dragit så länge på det....eller jo det förstår ni nog när ni tar en närmare titt på före bilden...
 
 FÖRE                                                                                                             EFTER
 
Det här fick flytta ut. Lite ska skänkas till second hand och övrigt slussas vidare till syrran som sedan skickar vidare det till mamma som sedan får göra vad hon vill med det. Så ser mitt...eeeh kretslopp ut.

Kommentarer
Postat av: Louise

Det där behöver jag verkligen göra oxå!!!

2015-02-04 @ 22:01:25
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se
Postat av: Tess

Återbruk är alltid bra :-)

2015-02-05 @ 00:31:08
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0