Så gott som färdig

Jag tänkte att vi skulle starta dagen med att ta en titt in på toaletten som nu är så gott som färdig. Det är bara lite finlir kvar så som gardiner, matta och lite annat smått och gott. Handdukskrokar köpte vi sist vi var på Ikea men dom är nu spårlöst borta. Tyvärr så vill jag minnas att det var jag som packade upp den där jäkla kassen men jag har inte en susning om vart jag gjorde av dom. Jaja lagom till att vi har köpt nya så kommer dom väl fram skulle jag tro,
 
Så här ser det ut just nu i alla fall:
 
 
Svårt att ta bilder som gör rummet rättvisa tycker jag men supernöjda är vi i alla fall. Nu ska jag bara fylla skåpen med bröte höhö.

Kommentarer
Postat av: Bintu Malm Fraser

Snyggt! Riktigt fräscht! Älskar fräscha badrum :-D

Svar: Tack så mycket! :)
Kristin Sandgren

2015-02-03 @ 11:09:56
URL: http://bintan.blogg.se/
Postat av: moonlightdrive.blogg.se

Assnyggt!! Älskar fondväggen! 😃👍

Svar: Tack!!😘
Kristin Sandgren

2015-02-03 @ 18:54:02
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Elin

Snyggt,
Är det våtrumsmatta ni har? Vad är märket?
Jätte fint

Svar: Tack! Japp det är en våtrumsmatta som är köpt på colorex. Jag kommer dessvärre inte ihåg vilket märke det var :/
Kristin Sandgren

2015-04-05 @ 11:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0