Tant Ewe 30

Häääääääär då kommer dom stackars bilderna som min kamera lyckades spotta ur sig innan den slängde in handduken för gott.
 
Första och enda bilden från förfesten togs på dessa snygga brudarna (jodå det togs allt en på killarna i soffan också men den blev för suddig).
Sedan begav vi oss genom snöstormen till festen där det bjöds på lite määään lööööööv.
Jag såg av någon anledning sjukt skeptisk ut.
Två snygga killar varav den där till höger är singel. Passa på tjejer!
Tanten i egen hög person ♥
Sedan kom favoritprylarna fram.
Hahahahahaha
Sedan gick någonting väldigt fel med min kamera som ni redan är utleda på att höra om...jamen ni ser ju...
 
Fantastiskt skojig fest och jag lade nog inte huvudet på kudden förren efter tre någon gång. Då har en haft rooooligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0