13 Juli

Nämen tjaaaaaa....
Här sticker la jag in trynet efter alldeles för många veckors frånvaro och säger hej. Var det inte undertecknad som i början av semestern gafflade om att det minsann skulle bli mer bloggning nu under dessa veckor när jag hade SÅ MYCKET TID över. Jojo det gick just snyggt.
Men skitsamma för jag har ju massor att blogga om nu när jag i stället för att häcka framför datorn timme ut och timme in har carpat skiten ur dessa dagarna (eller päst i en solstol från morgon till kväll under den 30-gradiga värmeböljan som jag redan har glömt att jag visste att den fanns)
Ja den där tropiska värmen som drog in över Sverige i ett par härliga dagar känns nu så avlägsen att det lika gärna kunde ha varit förra sommaren som det ägde rum.
Men nu ska vi inte klaga på vädret för vi har minnsan haft fullt upp ändå. Liseberg, sommarland, lek och bad i trädgården, urgrävning inför plattläggning på framsidan och i går llandade vi på hemmaplan efter en veckas semester i Grönklitt utanför Orsa. I dag har vi så gott som bara tvättat och packat om för i morgon drar vi ut ett par dagar med husvagnen (tredje gången gillt?) som avslutning på i alla fall min semester.
Det må låta hektiskt detta men jag känner faktiskt att jag har fått lagom dos av både slapp och aktivitet. 
 
Jag tänkte att jag skulle försöka börja spotta ur mig några inlägg här nu vad det lider för jag har massor med fina bilder att visa er. 
Här är en instagrambild som jag tog på en promenad härom dagen uppe i dalarna när dimman hade lagt sig som ett täcke över marken. Så vackert!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0