14 Juni

För jag har tagit semääästäääääääääääääääääär!
Ja det är nästan så att en känner för att åka rut på ett flak och köra untz untz untz på högsta volym. Förresten tycker jag att ni borde fira också för nu kanske jag äntligen kommer hinna blogga mer än typ en gång i kvartalet vartannat skottår. Det kan ju bli trevligt. Så håll er inomhus nu med neddragna persienner och näsorna tryckta mot datorskärmen så att ni inte missar någonting!!!!! Om ni nu, mot förmodan, skulle få för er att liksom gå ut och njuta av sommaren eller något annat carpigt så ta för guds skull med er smartfönen eller paddan så att ni inte behöver släppa mig ur sikte en endaste sekund. Lova?
 
Det blir inget traktorsläp i släptåg utan en ostbricka som får fira in dom kommande fem veckornas ledighet. Ha en fin söndag så hörs vi i mörrn. Hä på rä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0