En dålig nyhet och en bra nyhet

Vi tar det positiva först tycker jag och det är nämligen så att jag har nött på Johannas frisörstol en bra stund i dag och blivit så här snygg i håret.
Lite mörkare men samtidigt lite ljusare. I love it!
 
Dom tråkiga nyheterna är att vi dessvärre inte kommer i väg till Mellerud över midsommar som tänkt för nu är det Vides tur att vara full av vattkoppor. Vi får alltså ställa in ännu en husvagnssemester och jag börjar så smått undra om några av våra planer för sommaren kommer att gå i lås eller om det kommer gå troll i allt vi tar oss för.
Jag vet att det är rena i-lansproblemen men jag kan inte låta bli att bli både ledsen och besviken.
Tur ändå att vi har ena halvan av packet kvar här i kvänum som förbarmar sig över oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0