En utflykt till mösseberg

Förra veckan, innan vattkopppor började härja, så åkte jag, min syster, mamma och barnen till mösseberg för att leka, fika och kika på djur.
 
Mamma poserar i grönskan.
Vi började med att leka såklart.
Vi körde även lite trampbil.
Jagade änder...
Sedan fikade vi såklart men det fick jag visst ingen bild på men njut lite av blomsterprakten i stället.
Mer lek!
Dom här två stod och spanade på kossorna.
En geeeeet.
Ankor fanns det med.
och en liten smygande människoapa.
Vi avslutade med att trampa ett par varv till med trampebilen...
...och klättra en sista gång i nätet.
Sedan bestämde sig nästan alla för att gå tvåhundra trappsteg upp i ett torn. Jag blev kvar med den här.
Sedan kom Vide tillbaka för han hade visst ångrat sig.
Jag fotade blommor.
Sedan hade visst Vide ångrat sig igen och vill promt upp i tornet i alla fall så det var ju bara att ställa upp.
 
Innan vi åkte hemåt igen så tog vi varsin glass såklart.
Sedan stannade vi även till där min mormor ligger begravd för att sätta en bukett med lupiner. Tycker den här kyrkan är så himla fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0