Logfest i Öttum

I lördags var jag och Håkan ute på galej. Om det nu går att kalla en bonnafest i en loge för galej men det tycker jag nog funkar alldeles utmärkt i detta fallet.
Här kommer ett gäng suddiga, pixliga och ganska värdelösa mobilbilder men häng med ändå!
 
Vi började med lite förfest hemma hos Larsa och Eve och placerade oss i närmsta stol.
Hej hej!
Snygga hörnet.
Vi skjutsades till händelsernas centrum...Öttum. Där träffade vi snygga Sandra bland anant.
Carro smugglade gräs i kryckorna höhö.
Efter att vi ätit mat så hade vi en tyst minut för Lisa Holm. Åh som jag önskade att den historien skulle fått ett lyckligt slut men så blev det ju tyvärr inte. Otroligt sorgligt.
Sedan fortsatte festen med underhållning av Börje Bapelsin. Alltså jag döööör vad roligt det var. Skrattade så jag fick ont i magen.
Vått öh vannderfoll vörld!!!
Eve som satt längst fram råkade illa ut mest hela tiden.
Larsa kom inte heller undan...
Jag hade smurffärgade läppar kvällen till ära och Sandra var snygg naturligt. Även spättan och persiljan var där. Rena rama personalfesten *tummen upp*
Sedan blev det röj på dansgolvet samt en sväng linedance.
Kvällen avslutades med selfierace innan jag släpade med mig Håkan hem för att orka upp och jobba morgonen efter.
 
Alltid lika trevligt på dessa fester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0