19 Mars

Nämen tjaaaaaaaaaa!
Vart har jag tagit vägen kanske ni undrar? Jo ni det ska jag allt tala om.
Det började på söndag kväll med att Vincent åkte på magsjuka så på måndagen drog jag det kortaste strået och åkte på att vabba min allra första dag någonsin (jo det är faktiskt sant). Måndagen fortsatte i katastrofens tecken med att mitt synnerligen välbehövliga frisörbesök blev inställt eftersom min stackars frissa hade ont nacken. Sedan ville det sig inte bättre än att även jag skulle åka på den nedra magsjukan också. Jo jag har väl haft bättre veckor i mitt liv.
Men i morgon är jag äntligen tillbaka på jobbet igen (finns det något segare än att gå hemma sjuk i flera dagar och dra?) och har en hel del på att göra listan efter dessa dagar. Phju.
 
Innan denna skitveckan började hade vi i alla fall en supermysig helg och här kommer bilderna på lite av shoppingen från i lördags som jag hade tänkt visa för flera dagar sedan.
 
Lite nya vårmössor till barnen är sånt som alltid går åt.
 
Fyndade även skalbyxor till Vide i härlig grön färg samt kepsar till båda barnen. Vide är helt besatt av my little ponny nu också så dom där sockarna var han bara tvungen att ha.

Kommentarer
Postat av: Tess

Härliga kläder, inte så härligt med magsjuka :-/ Connor är också förtjust i My Little Pony :-) Och Turtles (ser kepsen där) :-)

2015-03-20 @ 00:23:53
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Betty

Åh så fina grejer! Arthur har också turtles-kepsen 😃

2015-03-20 @ 18:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0