8 Mars

Hej på er kära vänner!
Nu har jag avslutat en jobbhelg och sitter gött nedsjunken i soffan och väntar på att Håkan ska bli klar med maten nån jävla gång höhö. Här har vi en som är hungrig som en gnu nämligen.
Jag har väl inte jättemycket att komma med just i dag känner jag. Det hinner liksom inte hända så himla mycket när man bara jobbar och sover.
Fast det verkar som att turerna runt kameran kan komma att klaras upp snart för nu vet vi i alla fall att det är objektivt som är paj och inte själva kamerahuset så nu kan vi fokusera hjärnverksamheten til endast objektiv framöver. Halleluja!
 
Vår har det vait i veckan också, även om denna dagen varit mestadels grå och blåsig då men det känns i alla fall som att det är på gång.
 
 
Jag återkommer när hjärnan känns pigg och fräsch igen. Kanske redan i morgon.

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men fusk! Har ni ingen snö? Här kan man fortfarande åka skoter ÖVERALLT utan problem. Leka "herren på täppan" i STORA snöhögar. Och pimpla på TJOCK is. Suck. Jag bor i fel ände av landet ...
Kram!

Svar: usch det låter nästan hemskt ju ;) Fast det hinner nog komma snö någon gång mer innan vi kan ropa hej här nere på schlätta :)
Kristin Sandgren

2015-03-09 @ 08:59:52
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0