Bortglömda bilder

Att inte ha en fungerande kamera som bloggare (ja jag kallade mig visst bloggare) är lite som att kapa av sig ena handen. Särskilt när man som jag har stort fotointresse och allra helst lägger upp bilder tagna med systemkameran. Mobilbilder funkar ju men att i inlägg efter inlägg behöva använda sig av instagrambilder samt mobilbilder ger ett så trökigt intryck när en skrollar neråt på sidan kan jag tycka. 
Fina bilder piggar upp även det tråkigaste av inlägg höhö, vilket känns som att det är jag enda jag bjuder på för tilfället.
Men vilken tur då att jag hittade bilder från i somras som jag helt glömt bort att visa(!?) Hur nu det är möjligt.
 
I Augusti förra året åkte jag till Örebro för att hänga med några av mina mammor i aprilbebisgruppen ni vet. Det var en varm och solig dag så vi spenderade dagen i parken som hade både en jättefin lekplats och en plaskpool som barnen givetvis ville prova.
 
Hela gänget.
Fullt ös på lekplatsen!
Goa små kompisar.
I "kön" till rutchkanan syntes det ganska tydligt vilka av barnen som hade storasyskon hemma hehe.
Full fart på den här lilla galningen ♥
 
Nu längtar jag något otroligt efter både sommaren och en fungerande kamera.
Fast i slutet på maj får jag träffa några av dom här fina igen för då är det 2-årskalas för våra "bebisar" i stockholm. Det ser jag verkligen fram emot!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Kristin Sandgren

2015-03-14 @ 10:40:35
URL: http://johannaarntzen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0