En shoppingdag

Den här dagen har Håkan, Vide och jag spenderat i Skövde för lite shopping. Vincent passade vi på att leja bort så vi kunde ha lite välbehövlig egentid med våran stora lilla kille. Det har verkligen varit supermysigt och Vincent har haft det minst lika bra på egen hand då han blivit gött bortskämd av sin farmor och farfar. Jag tror det kan vara viktigt ibland att ge barnen lite egentid. Att slippa konkurera om mammas och pappas uppmärksamhet med en gnällig tvååring för en gångs skull hehe.
 
Nu ska vi natta barn på löpande band och sedan duka fram göttebordet och parkera oss framför mellon men jag är inte lika taggad som jag brukar. Känner knappt att jag har någon favoritlåt i år, Mariettes är iofs bra och hon med rosa håret men det blir väl mums mums som tar hem det är jag rädd.
 
Ha en fin kväll!
 
En fika är ju ett måste när man går på stan.
 
Vincent i ny keps och foppasandaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0