Lite Ullaredsshopping

Det var en hel del grejer som hamnade i kundvagnen under det här besöket i Ullared. Mest till barnen och huset såklart men några grejer bara till mig förstås hehe. 
 
Fräsig bikini för under hundralappen, smink (bland annat en läppenna i för sex spänn!), nagellack, hörlurar och Expeditionen Min kärlekshistoria av Bea Uusma som jag har hört mycket gott om.
Köpte inte jättemycket kläder den här gången men hittade i alla fall en t-shirt och och en långklänning som föll mig helt i smaken.
 
Måste bara visa barnens jackor också på grund av så himla nöjd med den shockrosa nyansen på Vincents. Det känns gött att den mest smitningsbenägna avkomman kommer att kunna ses med blotta ögat på flera kilometers avtånd höhö.

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Så fina inköp!

2015-05-10 @ 15:05:23
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Tess

Det där med skarp färg på barnen är såååååå bra! Connor har en "lysande" grön jacka just nu. Ser honom direkt :-)

Svar: Det är verkligen supersmart tycker jag ;)
Kristin Sandgren

2015-05-11 @ 23:47:25
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0