Gran Canaria del sju

Nä nu får det banne mig vara slut på den här segdragna bloggdvalan tycker jag. Pausen har varit välbehövlig men nu kliar det i fingrarna att få komma igång igen. Jag tänkte chocka er ordentligt med att slänga ut dom sista bilderna från Gran Canaria-resan som har legat och släpat sedan mars(!!) Uj uj bättre sent än aldrig är en fras jag brukar nöta på men det här tar ju priset alltså höhö.
 
Solen sken från en klarblå himmel och palmbladen vajade i brisen (känns ju nästan lite smått plågsamt att titta på sådana här bilder mitt i det gråkalla november)
Vi tog en taxi ner till centrum för lite shopping.
Köpte nya solbrillor till Vide eftersom vi tappade bort hans när vi var på stranden. Sedan gick vi till en lekplats. 
Morbror fick också vara med och leka.
Tittut!
Sedan åkte vi hem till hotellet och åt lunch och tog en siesta på rummet. Själv slängde jag mig i solstolen på ballkongen med detta lilla stilleben innom räckhåll.
Vide höll mig sällskap i skuggan med sina nya brills <3
Resten av eftermiddagen hängde vi vid poolen och maxade dom sista timmarna i solen.
Avresedagen tog jag bara den här bilden på Vide innan vi hoppade på bussen till flygplatsen och sedemera planet hem.
 
Ja nu rycker det bestämt i resetarmen vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0