3 September

Nämen hej på er kära vänner. Long time no see.
Det har hunnit bli september och jag har dragits med en enveten förkylning i över en vecka nu. En sån där halvschleten förkylningshistoria som är för mesig för att sjukskriva sig för men tillräckligt jävlig för att en ska förvandlas till en gnällig finne i röven på alla som har oturen att befinna sig inom hörhåll med sitt snörvlande och harklande.
Nu vågar jag ändå tro på att skiten är på väg bort. Vad som däremot inte på långa vägar är på väg bort är mitt chokladsug som har hållt i sig sedan...ja...sen den stunden jag slog upp ögonen i morse. Har det blivit någon choklad? Nej. För jag var för lat för att cykla till affären. I stället gick jag bärsärk i varenda skåp här hemma efter något sött men det enda jag hittade var plommon. PLOMMON.
 
Fast här sitter jag nu ändå och trycker i mig. Har jag tur så skiter jag knäck innan kvällen är slut och då är mitt godisproblem löst muöhöhö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0