Dalarna dag sju

Sista dagen uppe i dalarna tog jag så möe bilder så det får helt enkelt delas upp på två omgångar.
 
Efter regn och rusk i flera långa dar så sken äntligen soljäveln från en klarblå himmel och vi vågade oss utanför stugdörren.
Med blommor och med blader vi firar denna dagen typ.
En liten skit på språng.
Jag saknar verkligen den där utikten (och nej det är inte Henkes bara ben jag pratar om höhö).
Eftersom sola sken så ville vi ju såklart passa på att provbada i poolen som fanns på området. Barnen var mucho exalterade och så även jag tills jag insåg att det bara var nitton grader i vattnet. NITTON. Men vad gör man inte för dom små.
Fikapaus!
En som fick värma sig hos pappa.
Sedan gick solen i moln men det hindrade inte ungarna från att, otroligt nog, bli sugna på ännu en omgång bad. Då fick farbror Henke rycka in.
På eftermiddagen åkte vi iväg till fäbodarna men mer om det i ett annat inlägg.

Kommentarer
Postat av: moonlightdrive.blogg.se

Det ser jättemysigt ut! Ser ut att vara väldigt vacker natur! 😃

2015-09-09 @ 16:09:05
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0