Magsjuka och sånt

Hej hej bloggen!
Det var visst ett tag sedan sist men det beror på att hela familjen en efter en har dukat under för magsjuka/influensa med början i fredags eftermiddag. Jag hann i alla fall jobba helgen innan jag åkte på skiten. Den enda som faktiskt har klarat sig undan (ta i trä) är Vide men vi andra har varit rätt så ynkliga. Vincent är nu dunderförkyld så i dag har jag fått vabba för honom. Uj uj den här vekckan har kännts som en månad och jag klättrar bokstavligen på väggarna nu. Vilken tur då att jag ska få lämna dårhus...jag menar sjukstugan i kväll för kommunens vinterfest på konserthuset. Krävs förvisso ett smärre mirakel för att få mitt bleka fejs redo för att vistas bland folk igen men med ett par lager concealer så kanske icakassarna under ögonen bleknar i alla fall en aning... 
 
På Instagram har jag delat med mig av dessa bilder sedan sist i alla fall.
 
1) I torsdags eftermiddag var vi intet ont anande om vad som väntade oss och njöt av promenaden hem från förskolan.
2) Semlan som jag tryckte i mig för att fira att jag hade haft magen i balans i 48 timmar. Lyckligt.
 
3) Vide har helt plötsligt gått och fått två lösa tänder och där bakom växer det redan fram nya. Mammas lilla bebis är inte så liten längre.
4) Vide i sin älskade dinousariedräkt som han fick i julklapp.

Kommentarer
Postat av: Fifi

Fy fan för alla sjukor! Men jag måste hu säga att en semla måste vara det bästa att fira med efter magsjuka :)

2016-01-27 @ 13:27:29
URL: http://www.superfifi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0